اینترنت و راه های افزایش جذب گردشگر و بهبود تجربه سفر در شهر شما !!

بازاریابی اینترنتی در حوزه گردشگری

بازاریابی اینترنتی در حوزه صنعت گردشگری می تواند به شما کمک کند تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و جذابیت های بصری مقصدتان را به آنها نشان دهید که احتمالاً بیشتر از شما در معرض تبلیغات چاپی سنتی و رایج قرار می گیرند. برای ارتقای مقصد خود از جستجوی طبیعی و پولی استفاده کنید و از این طریق قطعا نتایج را مشاهده خواهید کرد.

 

تصاویر

عکس ها و تصاویر، روشی موثر برای بازاریابی به ویژه در حوزه گردشگری هستند که تجربه ای بصری قوی را برای مصرف کننده فراهم می آورد و به شما در ایجاد یک حضور آنلاین کمک می کند. برای کمک به تصاویر موجود در نتایج تصویر موتورهای جستجو از کلمات کلیدی در تگ ها و توضیحات عکس استفاده کنید. برای گرفتن عکس های زیبا از مکان خود، یک عکاس حرفه ای استخدام کنید. “احساسی” مانند دنج، گرمسیری، خارق العاده، مهمانی محور یا خانواده محور را که می خواهید با مکان خود به تصویر بکشید برای او توضیح دهید. عکس ها را در وب سایت هایی مانند فلیکر بارگذاری کنید و از حوزه کرییتیو کامنز که به سایر افراد اجازه استفاده از تصاویر در وبلاگ ها و مقالات را می دهد نیز استفاده نمایید. این مسئله باعث می شود موقعیت و تصاویر شما بیشتر در معرض دید قرار گیرد.

فیلم ها

برای اینکه اطلاعات با ارزشی در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهید از ویدیو استفاده کنید تا به جای تجارت و کسب و کار شما از آن بهره مند شوند. از فیلم ها برای سخنرانی راجع به تفرجگاه خود استفاده نکنید. به عنوان مثال، اگر شما در حال بازاریابی برای یک تفرجگاه ساحلی هستید، یک کلاس خصوصی آنلاین در مورد چگونگی تهیه ژل آلوئه ورا یا نحوه آموزش یک محرک اسکوبا برگزار کنید. این ویدیوها را برای دسترسی نهایی در وب سایت، وبلاگ و مجموعه عکس های خود لینک دهید. برای این کار می توانید از آپارات ، یوتیوب ، تماشا و سایر سرویس های مشابه استفاده کنید.

لیست های آنلاین تجاری

گوگل مپ و لیست های تجاری یاهو غالباً روش های بازاریابی اینترنتی گردشگری را نادیده می گیرند. ثبت کسب وکار شما در گوگل مپ و لیست های تجاری یاهو کمک می کند که وقتی مشتریان به دنبال واژگان کلیدی مربوط به تجارت شما هستند، کسب و کار شما در اول صفحه جستجو قرار بگیرد. ثبت کسب وکار شما در گوگل مپ و لیست های تجاری یاهو رایگان است و فقط چند دقیقه طول می کشد.

وبلاگ ها و مقالات

مطالب آموزنده و کلمات کلیدی غنی را که باعث جلب توجه می شود و شما را به عنوان یک متخصص در زمینه کاری خود تصدیق می کند نیز در مورد مقصد خود تهیه کنید اما وبلاگ ها و مقالاتی که مستقیماً باعث ارتقای کسب و کار شما می شود، ننویسید. درعوض ، مثلاً وبلاگ یا مقالاتی در مورد “ده مکانی که در باهاما باید بروید” یا “بزرگترین ترن هوایی در جهان” بنویسید.

شبکه های اجتماعی

پروفایل های فیس بوک، لینکدین و توییتر را به نام مقصد گردشگری خود ایجاد کنید. لینک ها را به وبلاگ ها، مقالات، عکس ها و فیلم های خود ارسال کنید. دنبال کنندگان پروفایل خود درباره رویدادها و پیشرفت های ویژه را در مقصد خود به روز کنید و به مقاله های جالب راجع به صنعت، حوزه و فعالیت هایی که طرفداران شما می توانند از آن لذت ببرند، لینک دهید. شما با ارائه اطلاعات ارزشمند به دنبال کنندگان خود آن ها را واردار می کنید که به طور پیوسته به روزرسانی های شما را بخوانند. و هرچه تعداد خوانندگان بیشتر باشد، تفرجگاه شما بیشتر در معرض دید قرار می گیرد.

 


بهترین مودم های ۲۰۱۹ : رده بندی مودم ۴G و ۵G (همراه و ثابت)

 

بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ)

مخاطبین خود را از طرفداران فیس بوک، دنبال کنندگان توییتر و مشتریان قدیمی خود جمع آوری کنید. خبرنامه های ایمیلی هفتگی یا ماهانه را با اطلاعات به روز شده در مورد مقصد خود، فعالیت های جدید و پیشنهادات ویژه سفر ارسال کنید.

نکاتی درباره بازاریابی برای یک تجارت جدید در زمینه عکاسی

خانواده ها، مشاغل و سازمان ها به دنبال خدمات عکاسی حرفه ای برای هر چیز از جشن های تولد و عروسی گرفته تا رویدادهای خیریه و کنفرانس های تجاری هستند. مشتریان شما به عنوان یک عکاس حرفه ای از شما انتظار دارند که لحظات ویژه آنها را با دقت ثبت کنید. هنگامی که تجارت جدید خود را در زمینه عکاسی آغاز می کنید، انتشار اطلاعات در مورد خدماتی که با ترویج کسب کار خود در بازار هدف خود ارائه می دهید نیز حائز اهمیت است.

ساخت یک ویدیو

بازاریابی ویدیویی روشی است که بوسیله آن می توانید تجارت عکاسی جدید خود را ارتقاء دهید و همزمان به مشتریان بالقوه نگاه درونی به نحوه سحر و جادو پشت دوربین را نشان دهید. از صحنه کار با مشتریان خود به هنگام عکاسی گزینشی و طی فرایند ویرایش فیلمبرداری کنید. در طول فیلم برداری خود را به روشی جذاب و خنده دار به طوری که در ذهن بماند، معرفی کنید.

فیلم را در وب سایت یا وبلاگ قرار دهید و از طریق شبکه های اجتماعی برای مخاطبان خود ارسال کنید. بینندگان را تشویق کنید تا این ویدئو را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارند.

میزبان یک مسابقه عکاسی شوید

میزبانی مسابقه عکاسی مربوط به موقعیت بکر و مکان دنجی که به آن ها سرویس دهی می کنید باشد. عکاس حیوانات می تواند از شرکت کنندگان بخواهد عکس حیوانات بامزه و خنده دار را ارسال کنند، در حالی که یک عکاس عروسی ممکن است از زوجین بخواهد عکس های جالب و خنده دار ازتعطیلات خود را ارسال کنند. خدمات عکاسی خود را به عنوان جایزه برای برنده مسابقه به صورت رایگان ارائه دهید.

از شرکت کنندگان بخواهید که توضیح مختصری راجع به عکس ها ارائه دهند. از شرکت کنندگان بخواهید که به همراه ارسال عکس های خود برای مسابقه، نام و آدرس ایمیل خود را بفرستند و اجازه دهند که آنها را به لیست ایمیل خود اضافه کنید.

مسابقه را در وب سایت و وبلاگ خود گسترش دهید و از طریق شبکه های اجتماعی برای کمک به انتشار اطلاعات تبلیغ کنید. این مسابقه باعث جذب مشتریان بالقوه در وب سایت شما می شود و به شما در جمع آوری آدرس های ایمیل برای فرصت های بازاریابی آینده نیز کمک خواهد کرد.

برنده را از طریق ایمیل اعلام کنید و به همه شرکت کنندگان کوپن تخفیفی که می توانند برای خدمات عکاسی از آن استفاده کنند، ارائه دهید.

ارتباط با صاحبان کسب و کار

با مشاغلی که به مشتریان یکسان در کسب و کار شما خدمت می کنند ارتباط برقرار کنید. اگر تمرکز اصلی شما بر عکاسی عروسی است، با گل فروشی ها، تشریفات و خدمات عروسی، بوتیک های لباس عروس و کیترینگ و بیرون بر ارتباط برقرار کنید. شما بوسیله ارتباط با مشاغلی که خدمات مکمل ارائه می دهند، می توانید بخشی از شبکه ارجاع آنها شوید که می تواند در ایجاد مسیرهایی برای تجارت جدید در زمینه عکاسی به شما کمک کند.

خدمات خود را به صورت داوطلبانه ارائه دهید

اگر اجتماع شما میزبان یک رویداد است و نیازمند یک عکاس است، به منظور اتنتشار اطلاعات در مورد تجارت جدید خود در زمینه عکاسی، خدمات خود را به صورت داوطلبانه ارائه دهید. تا به شما فرصت دهد تا به اجتماع بازگردید و با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید. شما می توانید کارت ویزیت و بروشورهایی را در طول این رویداد برای ایجاد علاقه به خدمات تجاری خود توزیع کنید.

میزبان سمینارها شوید

از اعضای جامعه برای شرکت در جلسات اطلاع رسانی درباره عکاسی دعوت کنید.  موضوعات جلسه می تواند شامل موارد زیر باشد: انتخاب بهترین وضعیت و حالت، آماده شدن برای عکس های خانوادگی، انتخاب مکان و موقعیت برای عکس های نامزدی، آماده سازی کودک برای عکس ها یا هر موضوعی است که به نوع عکاسی در کسب و کار شما مربوط می باشد. نکاتی را ارائه دهید، به سؤالات پاسخ دهید و کارت ویزیت خود را میان شرکت کنندگان توزیع کنید.

نحوه ساخت یک لینک عمومی ویدیویی در فیس بوک

قابلیت مدیریت آسان مخاطبان هر پست فردی جزو تغییرات جدید معرفی شده در تحول عظیم فیس بوک در سال ۲۰۱۱ است. وقتی لینک ویدئویی را به پروفایل خود ارسال می کنید، حتی اگر مقدار زیادی از محتوای شما مخفی باشد، این ویدئو را می توان با همه جامعه فیس بوک به اشتراک گذاشت. لینک های عمومی ویدویی همیشه قابل کلیک و قابل انتخاب هستند و دقیقا در پروفایل فیس بوک شما باز می شوند. اگر یک کاربر روی عنوان ویدیو کلیک کند، فیس بوک دوباره او را به موقعیت اصلی وب لینک هدایت می کند.

  1. وارد حساب فیس بوک خود شوید و بر روی فیلد “چه چیزی در ذهن شماست” در بالای منبع خبری در صفحه اصلی خود کلیک کنید.
  2. آدرس کامل URL را برای لینک ویدیوی خود به صورت دستی وارد کنید. روش دیگر آن است که به مکان اصلی وب ویدیویی بروید، URL را برجسته کرده و بر روی آن راست کلیک کنید. برای اضافه کردن URL به کلیپ بورد خود “Copy” را انتخاب کنید و به صفحه اصلی فیس بوک بازگردید. بر روی فیلد “چه چیزی در ذهن شماست” راست کلیک کرده و “Paste” را انتخاب نمایید. فیس بوک برای پیوستن به لینک ویدیوی شما به دنبال یک تصویر بند انگشتی است. اگر فقط می خواهید لینک و عنوان آن ظاهر شود، کادر کنار “No Thumbnail” را بررسی کنید.
  3. برای نشان دادن فهرست انتخاب مخاطب بلافاصله بر روی فلش سمت چپ دکمه آبی “Post” کلیک کنید. “Public” را از فهرست انتخاب کنید.
  4. برای به اشتراک گذاشتن لینک در پروفایل خود بر روی دکمه آبی “Post” کلیک کنید. از آنجا که شما “Public” را انتخاب کردید، هر کاربر فیس بوک که وارد سیستم شده و از صفحه پروفایل شما دیدن می کند، می تواند لینک ویدیو را ببیند و بر روی آن کلیک کند.

Small planet with landmarks around the world

نحوه قرار دادن یک تصویر برچسب گذاری جغرافیایی در گوگل مپ

ایجاد یک نقشه سفارشی با تصاویر برچسب گذاری جغرافیایی روشی موثر برای مستند کردن سفرهای شما است. به عنوان مثال ، شما می توانید به کارمندان خود مکان کنفرانس تجاری بعدی را نشان دهید. آلبوم های وب پیکاسای گوگل تصاویر را ذخیره می کند و موقعیت های آنها را به صورت خودکار برای شما ترسیم می کند. تصاویر برچسب گذاری جغرافیایی شما در نقشه استاندارد ظاهر می شوند. پیکاسا نیز به شما امکان کنترل نحوه اشتراک گذاری عکس ها و نقشه های خود را می دهد.

  1. به نشان آلبوم های وب پیکاسا در صفحه بروید (منابع را ببینید) و با اطلاعات حساب گوگل خود وارد شوید.
  2. بر روی دکمه “Options” در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کرده و روی “Photo Settings” کلیک کنید.
  3. روی “Privacy and Permissions” کلیک کنید و موقعیت ها را پیدا کنید. کادر کنار “Automatically map photos if they contain location data” را بررسی کنید و بر روی “Save Changes” کلیک کنید.
  4. بر روی دکمه “Upload” کلیک کرده و سپس بر روی “Select photos from your computer” کلیک کنید.
  5. به موقعیت تصاویر برچسب گذاری جغرافیایی بروید و آن ها را انتخاب کنید و “Open” کلیک کنید.
  6. یک نام برای آلبوم وارد کرده و روی “OK” کلیک کنید.
  7. روی تب “My Photos” کلیک کنید و روی آلبومی که حاوی تصاویر برچسب گذاری جغرافیایی شماست، کلیک کنید. موقعیت های عکس شما در گوگل مپ در سمت راست صفحه ظاهر می شود.
  8. برای بزرگتر شدن نقشه و مشاهده عکس های فردی، روی “View map” کلیک کنید.

نکته

به تب “My Photos” بروید و برای این که تنظیم کنید که چه کسی تصاویر شما و موقعیت های آن ها را مشاهده کند بر روی “Edit Visibility” کلیک کنید.

نحوه بازاریابی YouTube به عنوان بخشی از استراتژی رسانه اجتماعی خود

YouTube بیشتر از آن که مکانی برای تماشای فیلم های خنده دار باشد، یکی از موتورهای جستجوی پیشرو در اینترنت است. اگر شما از YouTube به عنوان بخشی از بازاریابی رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید، ممکن است برخی فرصت ها را برای دیدار با مشتریان بالقوه از دست بدهید.

ساخت یک کانال

قبل از ارسال ویدیو، کانال را بسازید. این مکان منحصر به فرد شما در YouTube است که در آن می توانید فیلم ها را نشان دهید. همچنین فرصتی است که به بینندگان خود بگویید که در بخش “about me” هستید. شما می توانید گزینه ای را انتخاب کنید تا زمانی که فردی وارد کانال شما می شود، ویدیوی شما به صورت خودکار پخش شود.

تاثیر محتوای YouTube

برای ترویج ویدیوهای YouTube خود از سایر رسانه های آنلاین استفاده کنید. آگهی ها را در فیس بوک، توییتر و گوگل قرار دهید تا به کاربران حضور شما در قلمروی YouTube را نشان دهد. شما همچنین می توانید برای ترویج کانال YouTube، هزینه تبلیغات YouTube را بپردازید. انتظار نداشته باشید که به سادگی یک ویدیو ارسال کنید و شروع به جذب بازدید کننده کنید. شما باید از وب سایت خود برای ترویج فیلم های خود استفاده کنید. شما می توانید با کلیک کردن بر روی دکمه “embed” در ویدیوی خود، فیلم ها را در وب سایت خود تعبیه کنید که به شما لینکی در ویدیوتان می دهد و شما می توانید از آن لینک استفاده کنید تا آن را در وب سایت شما کپی پیست نمایید.

جذب مشتری

YouTube فیلم ها را با توجه به میزان جذب آنها رتبه بندی می کند. که این کار را با سنجش مدت زمانی که افراد صرف تماشایی ویدیوی شما می کنند انجام می دهند. تشویق به جذب به این معنا نیست که شما همیشه باید تصاویر شیرین کاری ها و تصاویر خشونت آمیز را مورد هدف قرار دهید.

ارسال نظرات

YouTube یک شبکه اجتماعی است، بنابراین به کارهای اجتماعی تخصیص داده می شود. وقتی شما نظرات خود را در مورد فیلم های سایر افراد ارائه می دهید، آن ها به احتمال بیشتر از پست های شما دیدن می کنند. علاوه بر این، دوستان آنها پست های شما را خواهند دید.

مزایای استفاده از YouTube برای کسب و کار در مقابل خود میزبانی

ویدیوهای آنلاین روشی ساده برای افراد و مشاغل به منظور ارسال یک پیام یا محصول برای میلیون ها مشتری بالقوه است. ویدیوهایی که توجه افراد را جلب می کند و سپس به سرعت در اینترنت پخش می شوند، ویدیوی ویروسی یا وایرال نامیده می شود. ویدیوهای ویرال باعث ایجاد همهمه و هیجان می شوند و شرکت یا شخصی که مسئولیت ارسال آنها را بر عهده دارد نیز به رسمیت می شناسند.

در معرض چیزی قرار گرفتن

یکی از مهمترین مزایای استفاده از YouTube به جای فیلم های تجاری خود میزبانی برای تلاش های بازاریابی و ارتقاء شما، میزان مواجهه ی احتمالی شما با YouTube است. یک فیلم هوشمندانه در یک دسته مناسب در YouTube می تواند بدون هیچ تلاشی از طرف شما وایرال شود. شما با استفاده از یک فیلم خود میزبانی باید خیلی بیشتر تلاش کنید تا توجه بسیاری را به خود جلب کنید. این بدین معنا نیست که ویدیوی YouTube شما به صورت خودکار وایرال می شود، اما احتمال آن خیلی بیشتر است.

راحتی

روش دیگری که در آن YouTube از ویدیوهای وب خود میزبانی بهره می برد آن است که استفاده از YouTube بسیار ساده است. شما فقط باید چند قدم اساسی بردارید تا یک ویدیو بصورت آنلاین پخش شود. یک حساب کاربری ایجاد کنید، وارد سیستم شوید و ویدیوی خود را بارگذاری کنید و آماده رفتن به YouTube شوید. اگر وب سایت کسب و کار شخصی خود را دارید ، این احتمال وجود دارد که روند ارسال ویدیو به وب سایت شما پیچیده تر باشد.

لینک ها

یکی از مهمترین معیارهای موفقیت وب سایت، به غیر از میزان فروش هایی که ایجاد می کند، میزان ترافیک وب سایتی است که دریافت می کند. اگر خود میزبان باشید، باید افراد را مستقیماً به وب سایت خود بیاورید تا ویدیوی شما را مشاهده نمایند. انجام این کار حشو و زائد است زیرا نکته بیشتر ویدیوهای های وب بیزینس در وهله نخست ایجاد همهمه و ترافیک است. علاوه بر این، اگر ویدیوی شما در YouTube وایرال شود و توجه سایر وب مسترها را به خود جلب کند، موتورهای جستجو وب سایت شما را در رنکینگ جستجو رتبه شما را بالا قرار می دهند.

پایداری

در صورتی که از ویدیوی خود میزبانی کنید و سایت شما وایرال شود، پایداری وب سایت مسئله دیگری است که شما درگیر آن هستید. پهنای باند وب سایت ممکن است برای پشتیبانی از صدها هزار یا میلیون ها بازدید کننده در مدت زمان کوتاه به اندازه کافی بزرگ نباشد. سرورهای بزرگ اختصاصی YouTube بیشتر این احتمال را بوجود می آورد که هرکس می خواهد ویدیوی شما را مشاهده کند می تواند این کار را انجام دهد. اگر شما خود میزبان باشید، در صورتی که بازدید کنندگان شما نتوانند بلافاصله به وب سایت شما وارد شوند، پیام خطایی دریافت می کنند و ممکن است آنها هرگز برای دیدن آنچه که شما در وب سایت خود ارائه داده اید بازنگردند.


اینترنت همراه اول ، اینترنت ایرانسل و بسته رایتل – شارژ همراه اول ، شارژ ایرانسل – پرداخت قبض همراه اول و سایر قبوض خدماتی و تلفن همراه

تکنولوژی و آسایش در سفر

این یک موضوع در تکنولوژی مشخص شده است که علایق یک مسافر در سفر نسبت به ۱۰ سال گذشته تغییر کرده باشد و قائدتا برای این روزها جواب ندهد.

سلایق مصرف کننده در رفتارها و بخش های مختلف سفر تغییر پیدا کرده است که این از نتایج دنیای تکنولوژی دیجیتال است. این تغییر رفتارها را می شود به ۳ دسته تقسیم بندی کرد :

اول مشتریان به دستیارانی احتیاج دارند که سرعت انجام کارهای به قید فوریتشان از هر زمان دیگری بیشتر باشد. دوم مشتریان انتظار یک تجربه ی بدون مرز و یک پارچه ای را که فارغ از کانال انتقال، پیام‌های درون برنامه‌ای ، ایمیل رودرو به مخاطب و… باشد را دارند. و آخرین مورد هم مشتریان به سرویس ها و مخاطب شخصی سازی شده پاسخ مثبتی از خود نشان می دهند. تکنولوژی یکی از آن چیزهائی است که به تقاضای بالقوه مشتریان و تغییرات در الگوهای سفر مبادرت می‌ورزد.

دستگاه ها در سفر

تکنولوژی در سفر

در این جا ما برخی از بزرگترین تغییرات تکنولوژیکی را که در طریقه‌ی سفر کردن شما تاثیرگذارند معرفی می‌کنیم :

۱- تکنولوژی، سفر‌کردن را برای شما دوستانه-تفریحی و با صرف زمان کمتر بوجود می‌آورد.

اگر شما کمک ارزشمند تکنولوژی را برای سفرتان انتخاب کرده‌اید، سفر شما سراسر سازگار با محیط زیست می‌شود. روزهایی هستند که در آن نیاز به چاپ بلیط هواپیمایی، گذرگاه مسافرتی یا رزرو هتل وجود دارد. با توجه به رزرو آنلاین، روش‌های چک کردنی از طریق‌ تلفن همراه و بلیط‌های الکترونیکی ما می‌توانیم مقادیر زیادی از کاغذ را ذخیره و نگران حمل اسناد بی‌شمار در اطراف خود نباشیم. این یک موقعیت برد-برد است. علاوه بر این، رزرو آنلاین و رزرو ها باعث صرفه‌جویی در زمان هستند، زیرا بدون نیاز به ماندن در صف، امکان گرفتن بلیط وجود دارد.

 

مسافرت تکنولوژیک

تبلت در سفر

۲- تکنولوژی سفر رویه های بسته بندی ما را تغییر داد و بسیاری از فضاها را برایمان آزادتر کرد!

امروزه تکنولوژی در حال تلاش برای پرکردن اکثر اعمال و نقش ها در یک ابزار کوچک است. ما دیگر نیازی به یک آی پاد برای گوش دادن به موسیقی نداریم، همه ما باید یک حساب Spotify یا iTunes داشته باشیم و ما قادر به پخش موسیقی در حال حرکت هستیم . همان چیزی که برای کتاب ها نیز وجود دارد، پایان دادن به نگرانی در مورد قرار دادن آن ها در چمدان ها است. آمازون کیندل یا کوبو (خوانندگان الکترونیکی)، فضای زیادی را در چمدان‌های ما ذخیره می کنند.

۳- فن آوری های سفر که به ما کمک کرد تا از محدودیت‌های زبانی جلوگیری کنیم

تکنولوژی در سفر

لپ تاپ در سفر

در زمان‌های نه‌چندان دور، نیازمندی به حمل یک لغت نامه به زبان های مختلف در جایی که ما قصد سفر به آن را داشتیم الزامی بود. امروزه همه چیز مورد نیاز یک گوشی هوشمند است و با پشتیبانی از برنامه هایی مانند Google Translate یا iTranslate، زمان مواجهه شدن با مشکل تعامل با افراد محلی پایان یافته است. برنامه ترجمه Google حتی به شما اجازه می دهد از دوربین گوشی هوشمند خود برای ترجمه نشانه ها یا منوها در زمان واقعی استفاده کنید. علاوه بر این، برنامه هایی مانند Duolingo به شما این امکان را می دهند یک زبان جدید را یاد بگیرید یا آن زبانی را که قبلا با آن آشنا بودید را بهبود ببخشید ، همه اینها بدون صرف پول در کلاسها امکان پذیر شده است.

۴- فناوری روش ما را در رزرو یک پرواز، یک اتاق، دسترسی به خدمات هتل، اطلاع از رویدادهای روزانه را تغییر داد. همچنین پیشنهاد دادن محل‌های دیدنی یک شهر با استفاده از – Chatbots روبات‌های چت‌کننده امکان‌پذیر شده است

حمل و نقل در سفر

موبایل در سفر

روبات‌های چت‌کننده، یک همدم تمام و کمال برای مسافرت شده اند. بسیاری از هتل ها و شرکت های پرواز در حال حاضر گزینه های پیام رسانی را به مشتریان خود در سفر ارائه می دهند، یا با دادن توانایی به آنها از طریق برنامه های خود و یا ایجاد کانال های پیامرسانی مانند فیس بوک مسنجر یا WhatsApp  این کار را انجام می‌دهند. اما انقلاب واقعی روبات‌های چت‌کننده هستند – آنها در حال تبدیل شدن به دارایی های بزرگ برای این صنعت هستند. روبات‌های چت‌کننده به فرد اجازه می دهد تا با یک رابط انسانی و یا هوش مصنوعی ارتباط برقرار کند. با توجه به اینکه برنامه های پیام رسانی درحال تبدیل شدن به رسانه های اجتماعی جدید هستند، تنها به این معنی است که شرکت ها این نوع خدمات را در رپرتوری خود ادغام می کنند.

به عنوان مثال، HiJiffy  یک Chatbot است که مسافر را با کارکنان هتل از طریق فیس بوک مسنجر متصل می کند. AI اجازه می دهد تا chatbot  تقریبا بلافاصله پاسخ اغلب پرس و جوی سوال‌ها را آماده کند. کاربران می توانند نرخ، در دسترس بودن و رزرو را مستقیما در مسنجر بررسی کنند. علاوه بر این، هر زمان که ربات نمی تواند به این سوال پاسخ دهد، به یک عامل انسانی برای پاسخگوئی هدایت می شود. این محصول صنعت هتلداری را با توانمند سازی هتل‌ها با یک ابزار که مهمانان را با خدمات مناسب در زمان مناسب هماهنگ می‌کند را انقلابی خواهد کرد .

۵- پرداخت های الکترونیکی باعث شده است که سفر امن تر و راحت تر انجام شود

موبایل در سفر

پرداخت آنلاین در سفر

پرداخت اپل، پرداخت سامسونگ و یا کیف پول گوگل – همه چیز با پرداخت الکترونیکی بسیار ساده تر شده است. از جمله مزایای بیرون رفتن و سفر کردن بدون پول، ارزش دو تا از مزیت‌های آن= را برجسته تر می کند : راحتی – دیگر نیاز به حمل مقدار زیادی پول نقد، چند کارت اعتباری و یا حتی ماندن در صف برای استفاده از دستگاه خودپرداز نمی‌باشد. و خطر کمتر – به ویژه در هنگام سفر به خارج از کشور، جایی که از دست دادن پول نقد باعث ناراحتی زیادی می شود. هنگامی که این طرح به طور کامل یکپارچه شود، دیگر لازم نیست کارت اعتباری جعلی یا تغییر کارت شما را نگران سازد.

 

۶- فناوری سفر به ما اجازه داد تا تجربیات شخصی و منحصر به فردتری داشته باشیم

کلمه کلیدی برای صنعت گردشگری شخصی سازی است. در واقع، مسافران مدرن، در تلاش برای تجربه های سفارشی و منحصر به فرد هستند و با کمک پیشرفت های تکنولوژیکی می توانند این‌گونه تجربیات را بدست آورند. Chatbots، وب سایت ها، وبلاگ ها، برنامه ها و سایر خدمات فضایی ایجاد کرده اند که در آن می توان تصورات طبیعی و بکر را به وجود آورد و در نهایت پیدا کردن یک نسخه واقعی از “سفر رویایی” امکان‌پذیر شده است. تکنولوژی Blockchain در مراحل اولیه است، اما مشخص است که بسیاری از صنایع را به روش های رادیکال تغییر خواهد داد. با توجه به صنعت گردشگری ، پیاده سازی قابل فهم از این فن آوری نوآورانه در شناسایی و شخصی سازی موثر خواهد بود.

منبع :

https://smallbusiness.chron.com/

وبسایت Medium

مطالب مرتبط :

تجهیزات سفر: تکنولوژی هائی که نحوه ی سفر کردن ما را تغییر می دهند

مودم ۴G بخریم یا مودم ADSL ؟؟ مقایسه ADSL و ۴G

تست سرعت اینترنت : بالاترین سرعت اینترنت موبایل (۲۰۱۸)

مهم‌ترین عواملی که سرعت انجام بازی‌های آنلاین را افزایش می‌دهند

 

 

پست های بیشتر :

اپل ویژن پرو

بررسی اپل ویژن پرو

اپل ویژن پرو، به‌عنوان یک نوآوری بی‌نظیر در عرصه واقعیت ترکیبی، مرزهای تجربه دیجیتالی را به چالش کشیده است. این

مودم همراه 4G نزتک مدل 99DX

چیپ پردازنده قدرتمند MediaTek پشتیبانی از اپراتورهای همراه اول، رایتل، ایرانسل و شاتل 4 آنتن خارجی برای بالاترین قدرت آنتن‌دهی نمایشگر LCD نسبتا بزرگ، رنگی و باکیفیت ظرفیت باطری 3000 میلی‌آمپر ساعت دارای شارژر مخصوص برای اتصال مستقیم به برق شهری

برای اطلاع از قیمت وارد شوید

مودم همراه 4G نزتک مدل 77C

پشتیبانی از شبکه های (LTE 3G-4G) پشتیبانی از اپراتورهای همراه اول، رایتل، ایرانسل و شاتل قابلیت اتصال 10 کاربر به صورت همزمان ارسال و دریافت پیام کوتاه پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت 32 گیگابایت همراه با تبدیل سیم کارت برای اطلاع از قیمت وارد شوید

مودم همراه 4G نزتک مدل 99B

دارای چیپ پردازنده قدرتمند MediaTek پشتیبانی از اپراتورهای همراه اول، رایتل، ایرانسل و شاتل امکان استفاده از دستگاه به عنوان Power Bank ظرفیت باطری 6000 میلی‌آمپر ساعت برای خرید و اطلاع از قیمت وارد شوید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.