برای برخی از مشترکان ایرانسلی و غیر ایرانسلی، شرایطی فراهم شده است که بتوانند از طریق برنامه اسنپ و کلیک بر روی بنر سیمکارت طلایی و یا سیمکارت رایگان ایرانسل و یا هر دو، از خریداری سیمکارتهای طلایی و یا رایگان ایرانسل و یا هر دو سیمکارت، برخوردار شوند. مشترکان هنگامیکه برنامه اسنپ را باز میکنند، در پایین صفحه اول برنامه اسنپ، یک بنر سیمکارت طلایی و یک بنر سیم کارت رایگان مشاهده میکنند و با کلیک بر روی هر بنر و انجام مراحل ثبت نام آن، سیمکارت مربوطه، رایگان برایشان ارسال خواهد شد. در صورت تعلق گرفتن سیمکارت دائمی طلایی ایرانسل، مشترکان با کلیک بر روی بنر سیم کارت طلایی، از بین شمارههای پیشنهادی، یک شماره را انتخاب و مراحل ثبتنام را تا آخر انجام میدهند. در نهایت با وارد کردن آدرس ایمیل، مشترک یک ایمیل تاییدیه دریافت و پس از تایید لینک تاییدیه در ایمیل خود، مراحل ثبت نام کامل و مشترک منتظر ارسال رایگان سیمکارت از طرف شرکت ایرانسل میشود. لطفأ درنظر داشته باشید نوع سیم کارتهای طلایی رایگان ایرانسل که به مشترکان اسنپ داده میشود تنها دائمی است.
از طرفی، به برخی از مشترکان ایرانسلی و غیر ایرانسلی نیز سیمکارت رایگان اعتباری ایرانسل تعلق خواهد گرفت به این صورت که مشترک پس از باز کردن برنامه اسنپ و کلیک بر روی بنر سیمکارت رایگان در پایین صفحه اول، مراحل ثبتنام را طی میکند و در نهایت همانند مراحل ثبتنام سیمکارت طلایی، با وارد کردن آدرس ایمیل و تایید ایمیل ارسالی، درخواست ایشان ثبت و سیمکارت بصورت رایگان ارسال میگردد. لطفا توجه داشته باشید نوع سیمکارت رایگانی که به مشترکان اسنپ تعلق میگیرد تنها اعتباری است.
———————————————————————————–
دوست داری بدونی بهترین مودم بازار چیه ؟؟ کلیک کن
———————————————————————————–
امکان تعلق گرفتن هر دو سیم کارت طلایی و اعتباری رایگان نیز به برخی مشترکان وجود دارد که این حالت تنها با مشاهده بنرهای مربوطه در برنامه اسنپ قابل تشخیص است.
× در ادامه نحوه ثبت نام و خرید این دو سیم کارت در برنامه اسنپ نمایش داده میشود:
ü سیم کارت اعتباری رایگان ایرانسل :
v پس از باز کردن برنامه اسنپ و کشیدن صفحه اول به سمت بالا و یا کلیک روی دکمه برگشت((Back، در صورت تعلق گرفتن سیمکارت رایگان ایرانسل همانند زیر به مشترک نمایش داده میشود، مشترک بر روی بنر کلیک و مراحل را تکمیل می نماید:
برنامه اسنپ
برای مشاهده شرایط و قوانین، مشترک میتواند همانند زیر بر روی نوشته ” شرایط و قوانین ” کلیک و شرایط را مطالعه نماید و برای بازگشت به صفحه اصلی و انجام ادامه مراحل ثبت نام، از دکمه برگشت در پایین صفحه استفاده نماید:
اگه میخوای سریع تر از بقیه سرویس اسنپت رو بگیری ، حتما این مودم جیبی رو بخر!
v مرحله بعدی، مرحله ثبت نام و وارد کردن اطلاعات است و مشترک باید تمامی اطلاعات خواسته شده در این مرحله را ثبت کند:
بعد از وارد کردن مشخصات، یک پیامک حاوی رمز یکبار مصرف برای مشترک و به شماره تلفن وارد شده در صفحه ثبت نام، ارسال میگردد.
ü همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید، امکان تغییر شماره تلفن همراه جهت دریافت رمز یکبار مصرف و یا ارسال مجدد پیامک وجود دارد.
v مرحله بعدی تایید آدرس ایمیل است، به این صورت که پس از وارد کردن رمز یکبار مصرف، یک لینک تاییدیه به آدرس ایمیل مشترک ارسال میشود و مشترک باید با مراجعه به ایمیل خود و کلیک بر روی لینک تاییدیه، فرایند ثبت نام را تکمیل نماید.
v همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید، امکان ویرایش ایمیل و یا ارسال مجدد آدرس ایمیل برای مشترک وجود دارد.
v بعد از تایید ایمیل، صفحه زیر نمایش داده می شود:
نکات :
v شماره تعلق گرفته به مشترک، در صفحه آخر و پس از تایید ایمیل، به مشترک نمایش داده میشود و تاریخ و ساعت ارسال قابل انتخاب و نمایش نیست.
v مشترک میتواند برای مشاهده آخرین وضعیت سیمکارت خود، به برنامه اسنپ مراجعه و بر روی بنر مربوطه کلیک کند.
v سیمکارت ظرف مدت ۷ روز کاری برای مشترک ارسال خواهد شد.
v طرح تعرفه اینگونه سیمکارتها، پایه ثانیهای است.
v شارژ اولیه سیمکارتهای اعتباری رایگان، ۳۶۶۹۷ ریال میباشد.
مودم tf-i60 قدرتمندترین و پرفروش ترین بازار!
نمایش بسته فعال شده در برنامه ایرانسل من :
سیم کارت دائمی طلایی رایگان ایرانسل :
v پس از باز کردن برنامه اسنپ و کشیدن صفحه اول به سمت بالا و یا کلیک روی دکمه برگشت((Back، در صورت تعلق گرفتن سیمکارت طلایی، همانند زیر به مشترک نمایش داده می شود، مشترک بر روی بنر کلیک و مراحل را تکمیل می نماید:
v برای مشاهده شرایط و قوانین، مشترک میتواند همانند زیر بر روی نوشته “شرایط و قوانین” کلیک و شرایط را مطالعه و برای بازگشت به صفحه اصلی و انجام ادامه مراحل ثبتنام، از دکمه برگشت در پایین صفحه استفاده نماید:
v مرحله بعدی، انتخاب استان و شهرستان مشترک جهت تحویل سیمکارت طلایی است:
v مرحله بعد، انتخاب زمان ارسال سیمکارت است. لطفا در نظر داشته باشید پنجشنبه بعد از ظهر و روز جمعه برای ارسال سیمکارت قابل انتخاب نیست.
v بعد از انتخاب زمان ارسال سیمکارت، زمان انتخاب شده همانند زیر نمایش داده میشود:
v مرحله بعد، مرحله ثبت نام و وارد کردن اطلاعات است و مشترک باید تمامی اطلاعات خواسته شده در این مرحله را ثبت نماید.
v بعد از وارد کردن مشخصات، یک پیامک حاوی رمز یکبار مصرف برای مشترک و به شماره تلفن وارد شده در صفحه ثبتنام، ارسال میگردد.
ü همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید، امکان تغییر شماره تلفن همراه جهت دریافت رمز یکبار مصرف و یا ارسال مجدد پیامک وجود دارد.
v مرحله بعدی تایید آدرس ایمیل است، به این صورت که پس از وارد کردن رمز یکبار مصرف، یک لینک تاییدیه همانند زیر به آدرس ایمیل مشترک ارسال میشود و مشترک باید با مراجعه به ایمیل خود و کلیک بر روی لینک تاییدیه، فرایند ثبت نام را تکمیل نماید:
v همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، امکان ویرایش ایمیل و یا ارسال مجدد آدرس ایمیل برای مشترک وجود دارد.
v نمونه ایمیل ارسال شده :
v بعد از تایید ایمیل، صفحه زیر نمایش داده میشود:
نکات:
v علاوه بر شماره انتخابی مشترک، در صفحه آخر (تصویر بالا)، تاریخ و ساعت ارسال نیز به مشترک واجد شرایط سیمکارت رایگان دائمی طلایی اسنپ نمایش داده میشود.
v مشترک میتواند برای مشاهده آخرین وضعیت سیمکارت خود، به برنامه اسنپ مراجعه و بر روی بنر سیمکارت طلایی رایگان کلیک کند.
v طرح تعرفه اینگونه سیمکارتها، طرح تعرفه نقرهای است.
v حد اعتبار سیمکارتهای دائمی طلایی متفاوت است و برای هر مشترکی، یک حد اعتبار مختص همان مشترک از طرف شرکت تعلق خواهد گرفت.
امکان ترابرد، تبدیل سیمکارت از دائمی به اعتباری، تغییر مالکیت و خاتمه سرویس برای اینگونه سیمکارتها وجود ندارد.
v به هر مشترک واجد شرایط دریافت سیمکارت دائمی اسنپ، بسته اینترنتی ۶۰ گیگابایتی(ماهی ۳۰ گیگ تا دو ماه)+ روزانه ۱۰ دقیقه مکالمه رایگان ایرانسلی و غیرایرانسلی تا دو ماه، خواهد گرفت.
نکات کلی پروژه :
- پس از ثبت مراحل، سیمکارت مربوطه به آدرس وارد شده ارسال و تحویل مشترک میگردد و مشترک باید هنگام دریافت سیمکارت، کپی کارت ملی خود را جهت تکمیل مدارک، تحویل دهد.
- در صورت وقفه در تحویل مدارک توسط مشترک تا ۱۴ روز، سیمکارت مشترک مسدود خواهد شد.
- فرمت شماره موبایل وارد شده باید بصورت ….. ۰۹۳ باشد.
- آدرس پستی از ۰۱ کارکتر کمتر و از ۱۰۰ کارکتر بیشتر نمی تواند باشد.
- وارد کردن کدپستی اختیاری است.
- شماره همراه وارد شده ( ایرانسل، همراه اول…) حتما باید به نام خود مشترک و با کد ملی او ثبت شده باشد.
- در صورت وجود هرگونه مغایرتی در اطلاعات، پیغام خطای مربوطه به مشترک نمایش داده میشود.
- اگر مشترکی واجد شرایط نباشد، بنر سیمکارت طلایی رایگان در برنامه اسنپ نمایش داده نمیشود.
- بعد از وارد کردن اطلاعات و ثبت نام سیم کارت طلایی و رایگان، در نهایت یک پیامک برای مشترک از سمت CRA ارسال میشود که این شماره در اپراتور ایرانسل به نام شما ثبت شده است.
- مشترک برای مشاهده وضعیت ارسال و دریافت سیمکارت طلایی و یا رایگان خود، باید به برنامه اسنپ و بنر مربوطه مراجعه کند و در آنجا میتواند موقعیت سیمکارت ارسالی خود را مشاهده کند.
- نمایش وضعیت ارسال در هر مرحله از ارسال سیم کارت متفاوت و همانند زیر میباشد:
o در حال بررسی؛ نمایندگان ایرانسل جهت هماهنگی در روز ارسال با شما تماس خواهند گرفت.
o ارسال سیمکارت ناموفق بود؛ جهت ارسال مجدد، لطفا با شماره ۰۹۳۶۶۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید.
o سیمکارت با موفقیت به دست شما رسید.
- مشترک در هر مرحله از ارسال، یک پیامک حاوی وضعیت ارسال سیمکارت خود دریافت خواهد کرد.
- در صورت تعلق گرفتن سیمکارت(طلایی و رایگان) و در صورت روشن بودن گزینه اعلانهای برنامه اسنپ، پس از باز کردن برنامه مذکور، پیامی برای مشترک مبنی بر تعلق گرفتن سیمکارت مربوطه برای ایشان ارسال می شود. نمونه این پیام در زیر قابل مشاهده میباشد.
- جهت فعالسازی سیمکارت، کافیست از طریق سیمکارت جدید یک تماس برقرار نمایید.
- نوع سیم کارت طلایی تنها دائمی و نوع سیم کارت رایگان، تنها اعتباری است.
- تاریخ فعالسازی بستهها همزمان با فعالسازی سیمکارت و پس از اولین عمل هزینهدار میباشد.
- برای سیمکارتهای طلایی که دائمی میباشند، حد اعتبار ویژه هر سیمکارت با توجه به تصمیم شرکت به مشترکان تعلق خواهد گرفت و در واقع حد اعتبار سیمکارتهای طلایی مشترکان مختلف، متفاوت است. (بین ۳۰٫۰۰۰ تا ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان)
- ممکن است به مشترکی تنها سیمکارت طلایی و یا تنها سیمکارت رایگان ایرانسل و یا هر دو تا تعلق گیرد و این موضوع تنها با مشاهده بنر مربوطه در برنامه اسنپ برای مشترک مشخص خواهد شد.
- طرح تعرفه سیم کارتهای طلایی دائمی اسنپ، طرح تعرفه نقره ای و طرح تعرفه سیمکارتهای اعتباری رایگان، پایه ثانیه ای میباشد.
- مشترک پس از دریافت سیمکارت باید کپی کارت ملی خود را به مامور پست تحویل دهد و مامور پست موظف است پس از دریافت مدرک، آن را به نمایندگی جهت ثبت در سیستم تحویل دهد در غیر اینصورت پس از ۱۴ روز سیم کارت مشترک غیرفعال میگردد.
- در گوشیهای Web version iOS بنرهای اسنپ مشاهده نمیشود و بنابراین به اینگونه مشترکان سیمکارتهای رایگان اسنپ تعلق نخواهد گرفت.
- آبونمان سیمکارتهای دائمی طلایی همانند دیگر سیمکارتهای دائمی و به ازای هر دوماه ۱۵۰۰ تومان میباشد.
- امکان تغییر طرح تعرفه برای هر دو نوع سیمکارت رایگان اسنپ امکانپذیر است.
- امکان ثبتنام سیمکارت اسنپ برای اتباع خارجی وجود ندارد.
- در صورتی که مشترک بر روی لینک تاییدیه کلیک نکند، اطلاعات مشترک ثبت نخواهد شد.
- به سیم کارتهای اعتباری اسنپ، جدا از بسته هدیه مختص اسنپ، همانند بقیه سیمکارتهای اعتباری هنگام ثبت نام، بسته .۵۱ گیگ اینترنت رایگان + ۱۰۰ دقیقه تماس ایرانسلی رایگان تا ۲۰ روز، تعلق خواهد گرفت.
- الویت استفاده از بسته ها به این صورت است که ابتدا بسته مختص اسنپ استفاده میشود و سپس بسته ۱٫۵ گیگ هدیه به کلیه سیمکارتهای اعتباری استفاده خواهد شد ولی در برنامه ایرانسل من در ابتدا تنها بسته ی ۳ گیگ اسنپ نمایش داده خواهد شد و پس از اتمام حجم آن، بسته ۱٫۵ گیگ فعال خواهد شد و در گراف صفحه اول نمایش داده خواهد شد.
- به سیمکارتهای دائمی اسنپ نیز همانند دیگر سیمکارتهای دائمی هنگام ثبت نام، جدا از بسته هدیه اسنپ، ۳۰ گیگ اینترنت رایگان ماهانه + ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه رایگان ایرانسلی ماهانه، شش ماه مکالمه نیم بها با تمام خط های داخلی (با تعرفه دقیقه ای ۳۰ تومان ) و از ماه دوم فعالسازی ماهی یک گیگ تا ۵ ماه نیز تعلق خواهد گرفت. (الویت استفاده از بسته ها به این صورت است که ابتدا بسته مختص اسنپ و سپس بسته ۳۰ گیگ بعدی استفاده خواهد شد و در خصوص بسته مکالمه نیز ابتدا بسته ۱۰ دقیقه مکالمه رایگان مختص اسنپ استفاده و سپس ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه ایرانسلی فعال خواهد شد و همگی در برنامه ایرانسل من نیز نمایش داده خواهند شد.)
- بسته ۱۰ دقیقه مکالمه رایگان سیمکارت دائمی شامل تماس ایرانسلی و غیرایرانسلی است.
- بستههای هدیه، پس از اولین استفاده فعال خواهند شد.
- کد استعلام بسته های تعلق گرفته به سیمکارتهای اسنپ، #۴۴۴۴*۱۴۱* است.
- تمامی پیگیریها در ارتباط با این پروژه از قبیل ارسال مرسوله، تاخیر در دریافت مرسوله و ثبت نام خطوط با ۶۰۰ میباشد بنابراین مشترکان میتوانند مشکلات مربوطه را از طریق تماس با پشتیبانی پان (۶۰۰ از خط ایرانسل و ۰۹۳۶۶۰۰۰۰۰۰ از سایر خطوط) پیگیری نمایند.
برای ورود به سایت اسنپ نیز می توانید روی لینک زیر کلیک کنید :